2013. április 5., péntek

Bűntudat?

Szabadulj meg ettől is, ne csak a kilóktól. Legalább annyira káros Rád nézve.





Egy kicsit körbenéztem ebben a témakörben és nem igazán találtam lelkesítő írásokat. A legtöbben még inkább megdorgálnak azután, hogy már alapból rossz érzésed van. Mert hát ugye gondolkodtál volna előbb!! Ejnye! :) Nekik csak egy dolgot üzenek: E.T. haza! :) Nincs olyan emberi lény, aki nem csábul el és nem vétkezik néha. De most komolyan, emiatt még nem kell leugranunk egy hídról! Szerintem sokkal fontosabb, hogy azután, hogy ettünk valamit, amit nem kellett volna, vagy kihagytunk egy napot az edzésből, kompenzáljunk! Nem szabad emiatt rosszul lenni, mert másnap korrigálhatjuk. Nem szabad megtörnie a lelkesedésnek, ez a legfontosabb. KITARTÁS! És, hogy miért ez most a téma...mert én is vétkeztem. Ünnepek, nem a legjobb barátunk diéta idején, de 3 nap alatt nem romboljuk le a több mint másfél hónapos munkánkat. Én személy szerint visszatértem most az első szakaszra, így kompenzálok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése