2013. február 21., csütörtök

Milyen érzés...


Tegnap hivatalosan is elkezdtem a diétát! Tehát ez a 2. napom a gyorsító szakaszban. Nem is tudom, hogy hol kezdjem, de talán leírom, hogy mi volt a tegnapi menü.

Reggeli:
2 db tojás egy csöpp olívaolajon megsütve tükörtojásnak (ezzel a napi adagomat kilőttem)
1 db zöld alma (olyan nagy volt, hogy a végével már küszködtem)
1 csésze zöld tea (ízesítés nélkül)

Ebéd:
zöldfűszeres csirkemell az én tavaszi salátámmal (ennek lentebb leírom a receptjét)
1 csésze zöld tea (tanultam a reggeli hibámból és itt már citrommal (igazi) ízesítettem)

Vacsora:
pörköltben főtt zúza a megmaradt tavaszi salátával (a szaftot nem, csak a zúzát ettem)
1 db zöld alma
1 csésze zöld tea 

Reggelinél abszolút lelkes voltam és rendíthetetlen, sőt jól is laktam a tojással meg az almával. A gondok délután kezdődtek. Hirtelen mindenféle finomságot kiszúrtam a hűtőben, sőt volt olyan is, amikor ok nélkül mentem a hűtőhöz! :) Ez gyerekek Murphy. Hát nem igaz, hogy egy hete le se tojtam a Nutellát, most meg meghaltam egy kanálért. Ez valószínűleg azért van, mert amire gondolsz (jelen esetben az étkezés) az felnagyítódik.  De bevetettem a kis trükkömet, amit a blog elején már nektek is leírtam. Használt. Itt még mindig nincs vége...mikor édesanyám hazajött, hát mit rak le elém az asztalra? Egy isteni Mozart likőrt. Hát rosszul voltam, ez a nap a csábításokról szólt. De rá kell jöjjek, hogy ebbe belefutunk az elején és muszáj kitartani. Büszke vagyok magamra, hogy minden kísértés és egyéb kellemetlenség ellenére kitartottam. Mert hát azért van ám itt más is, estére a cukormegvonás miatt beficcent egy ilyen nyomós fejfájás is. Szerintem az első 5 nap lesz a legrosszabb, utána már megszokásból menni fog. A szokásokon is lehet változtatni, csak ki kell várni azt az időt, amikor már csípőből megy. Én például 1 hét edzés után már vágyom le, már szinte rosszul vagyok, ha nem mehetek. Pedig ha tudnátok milyen volt az első két nap...pff...:) Tehát minden csak idő kérdése!

A recept:




Hozzávalók:
  • 1 egész csirkemell (szeletelve)
  • bors
  • zöldfűszer keverék
  • 2 cikk fokhagyma
  • 1 db jégsaláta
  • 2 zellerszár
  • 2 db lilahagyma
  • 2 evőkanál olívaolaj


Először is a csirkemell filét befűszerezem a sóval, borssal, zöldfűszerrel és aprított fokhagymát szórok rá. Ezután meglocsolom egy kis olívaolajjal. Ezt a fűszeres csirkét ízlés szerint állni hagyjuk majd sütőzacskóban egy 180 fokra előmelegített sütőbe tesszük és kb. 35 percig sütjük. 
Közben elkészíthetjük a salátát. Felkockázom a jégsalátát, majd felszeletelem a lilahagymát és a zellerszárat. Ezt egy zárható műanyag edényben összekeverem és csak a kívánt mennyiséget ízesítem, így akár másnap is friss marad a többi. Tehát nagyon egyszerűen a kívánt mennyiséget meglocsolom egy evőkanál olívaolajjal és rakok rá sót és borsot. 

Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése